لیست قیمت انواع gps ماشین


در ادامه می توانید مشخصات، لیست قیمت انواع gps ماشین را مشاهده کنید و برای خرید ردیاب خودرو اقدام کنید. ردیاب ها از اکثر حوادث پیشه رو جلوگیری می کنند و به شما امکان می دهند تا از دارایی و اعضای خانواده خود به خوبی محافظت کنید. اما دزدگیر خودرو مانند واکسن عمل می کند و از وقوع جرم تا حدودی جلوگیری می کند. در صورت جدا شدن یا قطع شدن باتری خودرو ، جی پی اس خودرو می تواند از طریق باتری جی پی اس خودرو سیگنالهای قبل را مثل سابق به صاحب خودرو ارسال کند و صاحب خودرو با دریافت این سیگنالها ماشینش را پیدا کند. ولی الان دیگه خیالم راحته چون با زدن یه جی پی اس آهنربایی به کانتینرم یا گذاشتن یه دستگاه تو محموله باریم راحت تو گوشی موبایلم نگاه می کنم و می بینم که محمولم کجاست. پاسخ: بله ردیاب خودروی شما بخاطر استفاده از سیستم ردیابی UHF مانند زمانی که در داخل کشور بود به کار خود ادامه میدهد.همچنین ردیاب دارای تاییدیه رسمی از اتحادیه اروپاست. طیف گسترده ای از موارد استفاده برای مناطق ژئوفنس مانند بررسی زمان ورود و عزیمت کارمندان به اماکن شغلی یا مکان هایی که باید در زمان خاصی در آنجا حضور داشته باشند یا مشاهده حرکات و نحوه رفتار فرزندان و حتی همسر هنگام رانندگی وجود دارد.

تعیین محدوده جغرافیایی یا ژئوفنس برای مشاغل و همینطور برای افراد بسیار مفید است. این نرم افزار ، طراحی شده بوسیله متخصصین برنامه نویسی ایرانی ، با دقت بسیار بالا موقعیت هر خودرویی را که شما اراده کنید بر روی نقشه نمایش می دهد. خودروهای ترانزیتی که روزها در جادهها به سر میبرند نمیتوانند در مورد سلامت خودرو ریسک کنند چراکه خرابی در مکانهایی که از تعمیرگاه ساعتها فاصله دارند، موجب تأخیر طولانیمدت در کار آنها میشود. در کانال تلگرام گروه مهندسی همگام عضو شوید! ردیاب آهنربایی خودرو طیف وسیعی راه برای محافظت از وسیله نقلیه در صورت سرقت ارائه میدهد و ما با افتخار می گوییم که بسیاری از وسایل نقلیه به سرقت رفته ، مجهز به ردیاب خودرو گروه مهندسی همگام (اجاره ردیاب) به صاحب خود بازگشته و اکثر یافته شدگان در طی 24 ساعت ابتدایی سرقت بود. جهت مشاوره رایگان ، اجاره ردیاب و خرید ردیاب خودرو با ما تماس بگیرید. ردیاب IR1500 در هیچیک از نمایندگیها موجود نیست و فقط و فقط توسط خود شرکت و با مجوز خاص و به تعداد محدود به فروش میرسد.قیمت ردیاب خودرو آهنربایی 5.440.000 هزار تومان با تمامی امکانات و ده سال اکانت سرور رایگان و بدون هزینه جانبی است.در ضمن درصورتیکه زمان شارژ کمتر (حدود 10 الی 14 روز) نیز برای شما کفایت میکند، میتوانید ردیاب مغناطیسی مدل IR180 را تهیه کنید که اندازه و قیمت آن بسیار مناسبتر است.

این ردیاب میتواند رطوبت بین 5 تا 95 درصد را تحمل کند، قابلیت ارتباط صوتی را ارائه میدهد و باتری ده هزار میلی آمپر آن با یک بار شارژ تا 30 روز (معادل 720 ساعت) کار میکند. به عنوان مثال ردیاب های آهنربایی نظامی که یکی از قدرتمندترین مدل هاست میتواند تا یک سال بدون شارژ مجدد کار کند ولی مدل های ارزانتر عمر باتری شان نهایتا تا دو هفته (بدون شارژ مجدد) خواهد بود. این شرکت نظارت کننده می تواند از راه دور استارت ماشین را غیرفعال کند. با توجه به این نکته که دزدگیر ماشین ماجیکار دارای مدلهای مختلف می باشد از این رو تعمیر و بازسازی آن نیاز به تخصص و دانش مهندسی روز می باشد و از دست هر کسی بر نمی آید و به اصطلاح کار را به کاردان باید سپرد، همچنین گفتنی است که این نوع دزدگیر دارای امکانات متنوع، سنسورها و ویژگیهای منحصر به فردی است که نصب آن برای افراد معمولی و غیر حرفه ای با اشکالاتی همراه خواهد شد اما متخصصین آن به راحتی نصب کرده و راه اندازی می کنند.

خاموش کردن خودکار مانع از راه اندازی موتور وسیله نقلیه توسط شخص ثالث می شود و بدون دستور مجدد صاحب خودرو ، وسیله نقلی دیگر روشن نخواهد شد . قابلیت نصب بر روی انواع خودرو و موتور سیکلت را دارد. سیستم های ردیاب ماشین جی پی اس استفاده شده در ناوگان تجاری برای انتقال داده هایی مانند موقعیت مکانی ، سرعت حرکت ، جهت حرکت ، باز بودن درب ، بسته بودن درب ، روشن بودن وسیله ای که ردیاب بر روی آن سوار است ( مانند اتومبیل ، کامیون ، خاور ، مینی بوس ، اتوبوس ، تریلی ، هلیکوپتر ، هواپیما ، قطار و …) و همچنین خاموش بودن وسیله ای که ردیاب بر روی آن سوار است برنامه ریزی شده است. معمولا یک ردیاب (GPS Tracker) به سه دسته تقسیم می شود ، هرچند بسیاری از تلفن های هوشمند مجهز به سیستم جی پی اس (Location) می توانند در هر یک از این حالات با توجه به برنامه های تلفن همراه نصب شده کار کنند. بله، دستگاه های ردیاب خودرو (Tracker) یک باتری درخود دارد. برای اینکه دستگاه ردیابی وسیله نقلیه بتواند مکان یک خودرو را روی نقشه تعیین کند ، دستگاه برای محاسبه موقعیت خود باید حداقل از 4 ماهواره GPS در مدار سرویس مناسب دریافت نماید .

https://radyabeman.com/



[ بازدید : 16279 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ پنجشنبه 24 آذر 1401 ] [ 14:57 ] [ تیتر نوشت ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر