معرفی کتاب های درسی زبان انگلیسی بر اساس سطح


معلم خصوصی زبان انگلیسی؛ راهی سریع برای یادگیری زبان آیلتس

به گزارش خبرگزاری مهر، هر کدام از ما بارها در یادگیری زبان انگلیسی شکست خورده ایم. گاهی انتخاب روش یادگیری ما را به بیراهه می برد، گاهی مسیر طولانی یادگیری ما را خسته و دلسرد می کند. یادگیری زبان انگلیسی فرآیند نسبتا کوتاهی نیست، به خصوص اگر هدف یادگیری زبان انگلیسی از اصول اولیه باشد. این فرآیند یادگیری زمانی حساس تر می شود که موضوع سفر به خارج از کشور نیز مطرح شود و زبان آموز باید در زمان مشخصی زبان خود را برای شرکت در آزمون آیلتس یا آمادگی برای آزمون تافل بهبود بخشد.

اما با این همه شکست می شد این بار تصمیم عاقلانه ای گرفت تا در یک راه کوتاه به پایان برسد. برای یادگیری سریع زبان انگلیسی برای آیلتس و سایر اهداف آموزشی. در واقع پیمودن مسیر یادگیری باعث می شود در زمان کمتری به مقصد برسیم. کلاس های تدریس خصوصی زبان انگلیسی یک میانبر محبوب مطالعه و راهی سریع برای یادگیری زبان است. اما چگونه می توانید با کمک یک معلم خصوصی از فرآیند یادگیری لذت ببرید و در سریع ترین زمان ممکن به هدف خود برسید؟

چقدر طول می کشد تا آیلتس بگیرید؟

همه ما از مشکلات و چالش های مهاجرت می دانیم. همه فراز و نشیب هایی را که در این راه باید طی کنیم را می دانیم. همه کوهنوردان در مورد فراز و نشیب های این مسیر بسیار صحبت کرده اند. اما اینجا صحبت از امید و کاهش این مشکلات است. دغدغه اصلی اکثر زبان آموزان یادگیری زبان انگلیسی برای تسلط و گرفتن مدرک زبان انگلیسی است.

به خصوص اینکه بسیاری از زبان آموزانی که می خواهند آیلتس یا تافل را بگذرانند زمان کمی دارند و به هیچ وجه نمی توانند شروع به یادگیری زبان انگلیسی کنند. معلم زبان شخصی یکی از بهترین راه ها برای یادگیری زبان است. زیرا معلم زبان شخصی و دروس انفرادی با توجه به محدودیت زمانی و اهداف زبان آموز، روند تدریس را سازماندهی می کند و بر اساس سطح دانش آموز خود آموزش را آغاز می کند. با این نوع یادگیری، زبان آموز در مدت شش ماه تا یک سال فرصت یادگیری و تسلط را دارد. حتی کسانی که انگلیسی بلد هستند و فقط در تلفظ و مکالمه مشکل دارند، می توانند با استفاده از این روش، در عرض یک سه ماه به سطح بالایی از مهارت انگلیسی دست یابند.

معرفی کتاب های درسی زبان انگلیسی بر اساس سطح

شناسایی و دسترسی به منابع یادگیری زبان انگلیسی بسیار دشوار است. طبقه بندی کتاب های انگلیسی بر اساس سلسله مراتب کار همه زبان آموزان نیست. به دلیل منابع غنی یادگیری زبان انگلیسی، دانش آموزان سردرگم می شوند. یکی از ویژگی های عالی کلاس های زبان خصوصی، رفع این سردرگمی ها است. زیرا یک معلم زبان خصوصی با اطلاعات و روش هایی که برای تدریس انتخاب می کند منبع غنی یادگیری است. وی با توجه به چندین سال تدریس در زمینه زبان و تجربه فراوان، شناخت کاملی از کتاب ها و منابع زبان آموزی نیز دارد و با توجه به سطح دانش آموزی، کتاب های مناسب را برای مطالعه و تمرین بیشتر توصیه می کند. .

مدرس خصوصی زبان انگلیسی؛ سریع ترین راه برای یادگیری آیلتس

انگلیسی را از کجا شروع کنیم؟

این یک سوال رایج اما مهم است. اکثر مردم پاسخ روشنی برای این سوال ندارند. اما ما به شما می گوییم که زبان انگلیسی باید از جایی شروع شود که بتوانید در سریع ترین زمان ممکن به اهداف خود برسید. هر زبان آموزی می تواند یک سبک یادگیری زبان را انتخاب کند. با چند کتاب انگلیسی شروع کنید و مهارت های زبانی خود را از جهات مختلف مانند سلف استادیو بهبود بخشید. اما آیا این روش ها می توانند دانش آموزان را سریعتر به اهدافشان برسانند؟ ما به شما می گوییم مطمئن نیستید. انتخاب این روش ها به آزمون و خطا و کسب تجربه بستگی دارد. دانش آموز از طریق آزمون و خطا و انباشت تجربه می تواند به تدریج روش صحیح یادگیری را تشخیص دهد، هر چند این روش ممکن است عواقب زیادی برای او داشته باشد. یکی از این پیامدها از دست دادن زمان طلایی مطالعه است.

اما چرا از تجربیات دیگران برای یافتن مسیر درست و کاهش هزینه ها و پیامدهای تصمیمات خود استفاده نکنیم؟ این روش یادگیری سریع انگلیسی با افراد با تجربه مانند یک معلم خصوصی آسان است.

معلم زبان خاص با توجه به تجربه خود می داند که چه دروسی را گذرانده است و با حذف مطالب و منابع غیر ضروری می تواند زمان بیشتری را برای مطالعه بهتر برای دانش آموز آزاد کند. تمرکز دانش آموز در کلاس خصوصی بسیار زیاد است، چون کلاس گروهی نیست، معلم می تواند به صورت بسیار دقیق به دانش آموز آموزش دهد.

کلاس خصوصی زبان برای دانش آموز کاملاً فردی است و معلم بر اساس میزان آمادگی زبان آموز، اهداف او برای یادگیری زبان و تمام محدودیت های زمانی خود شروع به تدریس می کند. همچنین در این کلاس استاد نظارت و دقت بسیار بالایی بر یادگیری دانش آموز خود دارد و می تواند در طول جلسات مختلف میزان یادگیری وی را بسنجد.

هزینه آموزش زبان انگلیسی در منزل

هزینه تدریس خصوصی در منزل نیز مهمترین دغدغه زبان آموزانی است که نحوه یادگیری سریع انگلیسی را انتخاب می کنند. چون فکر می کنند قیمت درس خصوصی زبان نسبت به سایر روش های یادگیری بیشتر است. با این حال، برای یادگیری یک زبان، باید به عوامل مهم زیادی به طور همزمان فکر کرد و سپس تصمیم گرفت. زمان فرصت برای رسیدن به هدف، انرژی و زمان از دست رفته و هزینه پرداختی سه عامل بسیار مهم هستند. به عنوان مثال، زبان آموزان باید در عرض یک سال شروع به یادگیری زبان کنند تا برای آزمون آیلتس آماده شوند. انتخاب وی با توجه به بودجه مورد نیاز شرکت در کلاس های گروهی و استفاده از روش های گرمایشی این کلاس ها می باشد. البته این دانش آموز به دلیل اهداف و سطح زبان پایین نتوانست در این دوره آماده شود. اگرچه در این راه انرژی و هزینه زیادی را صرف رفت و آمد به کلاس های خود و تدریس می کرد.

اما اگر آن زبان آموز مسیر مطالعه خود را با دقت انتخاب کند و از روشی مانند کلاس معلم خصوصی زبان برای آماده شدن برای امتحان استفاده کند، می تواند با همان سرعتی که «و کلاس گروهی» می خواهد، در زمانی که می خواهد به نتایج دلخواه خود دست یابد. .

معلم خصوصی زبان انگلیسی؛ روشی سریع برای مطالعه آیلتس

بهترین انتخاب سایت سریع مطالعه و تدریس خصوصی زبان انگلیسی برای آزمون آیلتس

پلتفرم استادبانک معلمان مستقلی را جذب کرده است که به دلیل علاقه دانش آموزان به یادگیری سریع زبان انگلیسی موفق به جمع آوری آن می شوند. شما می توانید با مراجعه به سایت مدرسین استادبانک و یا تماس با شماره 02191005343 این اساتید حرفه ای را بیابید و با کمک استادبانک و اساتید خصوصی این مجموعه اگر معطل نکنید راه سریعی برای مطالعه زبان انگلیسی برای آیلتس پیدا خواهید کرد. شروع به مطالعه کنید و درخواست خود را با قیمت های معلم خصوصی امسال ثبت کنید.


[ بازدید : 25607 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ يکشنبه 14 خرداد 1402 ] [ 11:27 ] [ تیتر نوشت ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر