????? ??? ????? Post Time + ????? ??????



پخش ساکا سریال ایران هفت

نوع سریال ایرانی هفت درام دوستانه و جالب است. این سریال در بازه زمانی 1399 تا 1400 می گذرد و توسط گروه سازنده برای پخش از شبکه تلویزیونی پخش شد. بالاخره تصمیم بر این شد که این سریال روی پلتفرم تماشاهونه راه اندازی شود و قرار است به زودی (احتمالا مرداد ماه) منتشر شود.داستان سریال ایرانی هفت.

این قسمت ما را به داستانی می برد درباره گروهی از دانش آموزان فقیر که با مشکلات مالی زیادی دست و پنجه نرم می کنند. آنها باید راهی برای رفع نیازهای خود بیابند. در این مسیر وارد مسیری پر از خطر و پیچ و خم می شوند و این وضعیت زندگی همه اعضای آن را تحت تاثیر قرار می دهد.

بازیگران سریال «هفت»

در این بخش به معرفی بازیگران این مجموعه می پردازیم. در لیست زیر اسامی این بازیگران را مشاهده می کنید:

نام بازیگر:

فرزانه دوست من است

امیرحسن رستم

شهاب حسینی

نیلوفر خلفی

قمارت روحانی

امیر جعفری

«امیر جعفری» بازیگر معروف سینما و تلویزیون کشورمان به تازگی در کار جدید سید سهلی «گش ارشاد» به ایفای نقش پرداخت. امیدواریم اجرای او در هفت مجموعه مجموعه ای از کیفیت بالا را نشان دهد. عامر جعفری فیلم های معروفی مانند «رقصنده»، «زیر نذر»، «چهار انگشت» را در کارنامه خود دارد. "، "غرب"، "جاپااس" و "قانون حوادث" او همچنین در سریال های معروفی چون "چاق برگدی"، "توطئه خانوادگی"، "چاردیواری" و "من گدا هستم" ایفای نقش کرده است. که امیر جعفری می تواند نقش اول این سریال را بازی کند بی صبرانه منتظر بازی بی نظیر او در سری هفتم هستیم.

اپیزود حمیدیان

بابک حمیدیان هنرمندی است که در صنعت سینما و تلویزیون در چین فعالیت می کند. نمایشگاه داخلی «همسر» از آثار معاصر اوست که امروز توسط شهید در حال اجراست. این سریال سومین تجربه تلویزیونی شبکه خانگی اوست. در سال 2016 او همچنین در نمایش خانوادگی Alineb به کارگردانی Sam Horocan ظاهر شد. علاوه بر این، «کجا عجله می کنی» یکی از خاطره انگیزترین آثار او در تلویزیون است که چندین بار تکرار شده است. از دیگر کارنامه های تلویزیونی و سینمایی او می توان به: چراغ شهر، گذر، شهریار، مصادره، پسرم! دخترها فریاد نمی زنند، زیر آب سرو می کنند. , "The Jester" ، "Family Reunion" و "Dinner Time."

میر امینی حدیث

«حدیث میرامینی» بازیگر ایرانی فعالیت حرفه ای خود را از سال ۱۳۸۵ آغاز کرد. در آن سال در فیلم «شب حورا» و سریال «هویت» بازی کرد. بعد از آن بیشتر در سریال های تلویزیونی دیدیم. یکی از نقش های معروف خانم میرامینی نازگل در سریال لودیم بود. از آثار شاخص او می توان به سریال های دلنوازان، خداحافظ عزیزم، یه تیکه زمین، «همه چی هست» و فیلم های «آقایان وارد نمی شوند»، «من و زیبا» و «مخالفیم» اشاره کرد. .

رضا کیانیان

رضا کیانیان یکی از بازیگران برجسته سینمای ایران است. حضور در یک فیلم می تواند موفقیت را تضمین کند. فیلم هفت سریال ایرانی با فیلمنامه جذاب و بازیگران متنوع بازیگر مطرح کشورمان را به بازیگری دعوت کرد. چند فیلم معروف رضا کیانیان:

spotbazz

کفش های من کجا هستند؟

من آرزو می کنم

قند

نیش زنبور

پای زن همیشه در مرکز است

ماهی ها عاشق می شوند

نمایندگی شیشه

علی میره نشت

علی مصفا بازیگر مشهور ایرانی است. وی فرزند دو تن از چهره های سرشناس ایران به نام های مظاهر مصفا و امیربانو کریمی است. مصفا در سال ۱۳۷۱ با بازی در فیلم «امید» وارد عرصه بازیگری شد. مجموعه تلویزیونی «آپو انگلیش» او را محبوب و موفق کرد و برای بازی در فیلم «با من دنیا» پروانه افتخاری دریافت کرد و عنوان بهترین بازیگر مرد جشنواره فیلم فجر را از آن خود کرد. او در حال حاضر مشغول کار بر روی چگونه زندگی من خواهد بود؟ تگ های HTML در متن، به عنوان مثال.

من

استفاده شده.

نیکی کریمی

«نیکی کریمی» بازیگر معروفی است که در سریال ۷ ایران به شهرت رسید. او در این فیلم به دلیل کار کم و انتخاب نقش های سخت یکی از نقش های اصلی و همچنین نازنین بیاتی را بازی می کند. نیکی کریمی پیش از این در مجموعه تلویزیونی «تلتوت» محصول سال ۱۳۹۶ و «آقازاده» در سال ۲۰۱۹ حضور داشته است.

زندگینامه:

نام: نیکی کریمی

پیشه: بازیگر

شناخته شده برای: بازیگری در سریال 7 و سریال ممنوعه و آقازاده

سری 7: نقش اصلی

فرآیند محدود: شغل دوم

سریال آقازاده: نقش دوم

نیکی کریمی یکی از مشهورترین بازیگران دهه 70 و 80 سینمای کشورمان بود. او آثاری چون «بوی پیراهن یوسف»، «برج مینو»، «سیب سرخ حوا»، «نیمه پنهان»، «بالای برج»، «سه زن»، «زنان فرشته اند»، «دو» را نوشت. ". . دادا" و "من همسرش هستم" نیکی کریمی یکی از بااستعدادترین بازیگران زن دهه 70 و 80 سینمای کشورمان است که از جمله کارهای او می توان به موارد زیر اشاره کرد.

بوی پیراهن یوسف

برج باور

سیب سرخ شب

نیمه پنهان

نوک برج

سه زن

زنان فرشته هستند

مثل آپا

من همسرش هستم

بیاتی را نمی شناسند

سیری ایران هفتمین تجربه نازنین بیاتی در سریال نمایش خانگی است.

پیش از این در مجموعه نمایشگاه های داخلی «گلشیفته» در سال 1395 و «مانکن» در سال 2018 شرکت کرده بودیم.

شایعه شده که نازنین بیاتی در این سریال نمایش خانگی بازی خواهد کرد.

نمونه هایی از تیتراژ فیلم او عبارتند از:

دربند، 1391

ملائکه جمع شدند، سال 1392

چهره دیوانه، 1393

آینه بغل، 1396

گریسگن، 1397

دیگر بازیگران سریال ایرانی «هفت» عبارتند از:

ناصر پورکرم: قهرمان سریال و تهیه کننده

نیلوفر خواجه عبداللهی: بازیگر نقش یک دختر جوان در داستان

علی ناصریان: بازیگر نقش پدر شخصیت اصلی

شهاب حسینی: بازیگر نقش پژوهشگر

میترا حجار: بازیگر نقش مادر شخصیت اصلی

بهنوش بختیاری: بازیگر نقش رقیب عاشق

تورج فرج پور: سیاست کارشناس اصلی بازیگر سینگ

نتیجه گیری

با عرضه سریال جذاب «هفت» بر روی پلت فرم تماشا، یکی از بهترین مجموعه های جدیدترین محصولات شبکه تلویزیونی داخلی به دست آمد. این سریال با داستان جذاب و بازیگران با استعداد خود هر بیننده ای را به خود جذب می کند.

این نه تنها یک سریال، بلکه یک تجربه احساسی است که شما را از کارهای روزمره دور می کند و شما را به دنیای دیگری می برد.

سریال «هفت» به کارگردانی، نویسندگی و تهیه کنندگی کیارش اسدی زاده ساخته شده و ساخت آن از سال 1398 آغاز و در خرداد 1400 به پایان رسید.

موفق تر خواهد بود و همه طرفداران را با اجرای تئاتر خود به وجد خواهد آورد.

همچنین در این مطلب شروع بازیگر زن معروف «هفت» را خواهیم شناخت.

رضا کیانیان یکی از بازیگران مطرح سینمای ایران این بار در فیلمنامه جذاب سریال «هفت» ظاهر شد. همچنین بازیگران دیگری مانند بابک حمیدیان در این سریال به ایفای نقش می پردازند.

برای برقراری ارتباط موثر با دیگران، استفاده صحیح از تگ ها و قوانین HTML ضروری است. با هدف قرار دادن کلمات و عبارات مناسب، می توانید تأثیر قدرتمندی در رساندن پیام خود به مخاطبان خود داشته باشید.

همیشه باید بدانید که چگونه از برچسب ها برای جذابیت بیشتر متون و جذب خوانندگان استفاده کنید.

رجوع به مقاله: https://tmk.ir/series/101699


[ بازدید : 7399 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ يکشنبه 5 شهريور 1402 ] [ 13:10 ] [ تیتر نوشت ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر