پرسش‌های برتر پنجپرسیده‌شده درباره آکواریوم دبی



اما به محض ورود به تونل تاریکی از بین رفته و روشنایی موجب می شود تا حضور ماهی ها و سایر جانوران آبی حتی کوسه ها را نیز مشاهده کنید. هر مجموعهای با توجه به خدماتی که ارائه میدهد، مجموعه مقرراتی نیز برای حفظ امنیت مسافران و ایجاد نظم بیشتر تدوین میکند که مجموعه سرپوشیده پیست اسکی دبی نیز از این امر مستثنا نیست. پارک آبی آکواونچر یا آتلانتیس، مکانی عالی برای خنک شدن بعد از چند روز خرید پرشور و گشت و گذار است. دمای محوطۀ داخلی پیست اسکی دبی از 30- تا 3 درجه سانتی گراد متغیر است. این پیست اسکی برای گردشگرانی است که از گرمای سوزان دبی خسته شدهاند و هوس برفبازی به سرشان زده. این پارک از معدود پارک هایی است که دارای ساحل اختصاصی است. آکواریوم پارک آبی آکوا ونچر دبی بزرگ ترین آکواریوم جهان شناخته می شود. اتاقهای بزرگ و مدرن شامل تلویزیون صفحهتخت ماهوارهای، امکانات چای/قهوه که روزانه شارژ میشود و حمام خصوصی با لوازم بهداشتی لوکس هستند. این قطعه با نام «نجمه طیبه» شناخته میشود و دارای عیار ۲۱ و وزن تقریبی ۱۴۰ پوند (۶۴ کیلوگرم) است. این سرسره آبی ظاهری همچون مار دارد و پیچ در پیچ و مهیج ساخته شده است. البته با خرید بلیط سافاری دبی می توانید لحظه هایی مهیج تر را سپری کنید. اما در رابطه با قسمت ترس بگوییم که کوسه ها به شما دسترسی نخواهند یافت. اگر به دبی رفتید، وایلد وادی که در لیست پارک ها و شهربازی های دبی قرار دارد را حتما ببینید.

این پارک سبز یکی از محبوب ترین پارک های دبی برای خانواده ها و کودکان است. این سازه سنگی به سنت فاطمی در قرون وسطی ساخته شده و دارای دو مناره است که جزئیات ظریف در سنگ کاری را به نمایش می گذارد. در طی سال های اخیر نمونه های زیادی از اشیا باستانی در این قلعه کشف شده که همه آن ها در قسمت باستان شناسی موزه به نمایش گذاشته شده است. این بزرگراه به نام رئیس جمهور وقت امارات و حاکم ابوظبی، اعلی حضرت شیخ زاید بن سلطان آل نامگذاری شده است. اگر به دبی سفر کرده باشید، میدانید که شیخ زاید اصلیترین خیابان دبی به حساب میآید و بسیار پرتردد است. این خیابان از قدیمیترین خیابانهای شهر دبی است. حال شما می توانید با قدم زدن در میان کوچه و خیابان های باستانی شگفت انگیز در میان انواع آبزیان و ماهی های زیبا ، آتلانتیس را احساس کنید. لباس غواصی پوشیده و قدم در قلمرو آبزی ها و ماهی بگذارید و در نهایت همراه با کوسه ها شنا نمایید. این هتل آپارتمان فقط چند قدم تا مترو دبی، نهر دبی مشهور و مراکز خرید فاصله دارد. کودکان ۲ تا ۸ ساله فقط با نظارت و محافظت والدین می توانند وارد شوند. لحظه های جذاب این سرسره آنجایی است که وارد لوله اس خواهید شد که در استخر آن پر از کوسه های وحشی است. آکواریوم دبی ، که یکی از خلاقانهترین ایدههای اجرا شده در شهر و از بزرگترین آکواریومهای دنیا است. گفتنی است که وسعت این پارک حدوداً ۱۴۱ هکتار است و جزو بزرگترین پارک های آبی دنیا به حساب می آید. پوزئیدون خدای آب ها و دریاها در افسانه های یونان باستان می باشد که این سرسره را مورد غضب خود قرار داده و در پی انتقام گرفتن از آن است.

همچنین از هر کشوری که به دبی پرواز صورت میگیرد، تمام مسافران آن ملزم هستند برنامه “COVID19 - DXB Smart App در گوشی خود نصب داشته باشند. در این سرسره شما در ابتدا به صورت عمودی و با سرعت سقوط می کنید و بعد وارد لوله ای می شوید و زیر آب سر می خورید. طراحی آن به گونه ای است که اول افراد به طور عمودی به طرف پایین همانند سقوط آزاد سرازیر می شوند، سپس داخل یک تونل بی نور شده و در نهایت به درون استخر می افتند. در واقع ارتفاع این سرسره، به اندازه یک ساختمان ۹ طبقه عمودی است و شما از آن بالا رها خواهید شد و هیجان وصف ناشدنی را تجربه خواهید کرد. دیوارهای پیست اسکی دبی شیشه ای هستند و در آن یک تپه برای سورتمه سواری و یک مسیر 400 متری برای اسکی ساخته شده است. باغ پروانه های دبی با موزه پروانه ها، مراکز اموزشی و سینما، فرصتی عالی برای بازدیدکنندگان فراهم میکند تا در هر مرحله اطلاعات بیشتری در مورد پیشرفت پروانه ها کسب کنند و آن را مکانی ایده آل برای بازدید با بچه ها کرده است. در موزه مروارید دبی علاوه بر جواهرات زیبا، تأسیساتی دیده می شود که به شرح زندگی غواصان و ملوانان اختصاص داده شده است.

در این پارک علاوه بر سرسره های مهیج که برای بزرگسالان ساخته شده است بخش هایی نیز برای تفریح کودکان در نظر گرفته شده است تا کودکان نیز از امکانات موجود در این پارک استفاده کرده و خاطرات خوبی از این پارک و شهر زیبا و مدرن دبی داشته باشند. علاوه بر این، «کلوب بچه ها» از قسمت های دیگری است که ارائه خدمات و همچنین تجهیزات از جمله رایانه هایی جهت آشنایی بچه ها با زندگی موجودات آبزی و جهان زیر آب دریا موجود است. در پارک آکوا ونچر قسمتی نیز به دلفین ها اختصاص یافته است که می توانید همراه با کودکان خود به مشاهده آنها رفته و با آنها بازی نمایید. پارک های آبی معروفی در اروپا، آمریکای شمالی و بسیاری از کشورهای آسیایی ساخته شدهاند که امکانات آنها زبانزد خاص و عام است و از جمله جاهای تفریحی سراسر دنیا هستند. یکی از بهترین سرگرمیها در مناطق شلوغ و شهرهای بزرگ تفریحی چند ساعته در پارک های آبی و استراحت دادن بدن در آب است. ریزورتها مجموعهی استراحتگاههای تفریحی در مناطق خوش آب و هوا هستند و ریو کونئته نیز از این قاعده مستثنی نیست. این پارک آبی از جمله مناطق تفریحی بی نظیر شهر دبی محسوب شده و جهت دارا بودن سرسره های پرهیجان به شمار می رود. 11. بچه ها به تنهایی اجازه ورود به پارک را ندارند .

یکی دیگر از رستوران های لوکس برج العرب دبی اَل مَهارا می باشد که این رستوران زیبا در طبقه همکف برج العرب قرار گرفته است، رستوران اَل مَهارا در سال ۲۰۱۵ توانسته گواهینامه برتر تریپ ادوایزُر را کسب کند، اسم این رستوران در زبان عربی به معنای پوسته صدف می باشد که در طراحی آن و طراحی اکسسوری های آن و حتی صندلی ها از صدف الهام گرفته شده است، فضای داخلی این رستوران را با آکواریوم های قدی بزرگی دکور کرده اند که فضایی رویایی و تجربه ای تکرار نشدنی را برای میهمانان به اجاره ماشین در دبی همراه دارد. پارک آبی آکوا مارین دارای تنوع زیادی از تفریحات و سرسرههای آبی است و از تجهیزات آن میتوان به سرسرههای 60 متری، 90 متری، 100 متری، سقوط آزاد، حفرههای آبی نظیر چاله سیاه، انواع سرسرههای پیچشی هیجانانگیز، استخر المپیک و استخر موج اشاره کرد. فاصله فرودگاه دبی تا مرکز شهر چند کیلومتر است؟ این بخش مناسب کودکان بین 3 تا 10 سال است. زمانی که در پارک به تفریحات مورد علاقه خود پرداخته و خسته شده اید، می توانید خود را به ساحل ماسه ای سفید برسانید که حدودً ۷۰۰ متر است و در آنجا به استراحت بپردازید. این مجموعه که در سال 1999 راه اندازی شده، 185 هزار متر مربع مساحت دارد. مدرسه الاحمدیه دبی هم از موزههای دبی است که در سال ۱۹۱۲ تأسیس شد و میتوان از آن بهعنوان یکی از مشهورترین مدارس دبی یادکرد. پارک آبی آکواونچر که به تعداد دفعات زیاد موفق به دریافت عنوان بهترین پارک آبی جهان شده است و یکی از مکان های دیدنی دبی به شمار می رود. والدین می توانند با هماهنگی قبلی جشن تولد یا سایر جشن های بچه ها خود را در این پارک آبی برگزار نموده و برای آن ها اوقات خوشی را رقم بزنند.

شهر زیبای اصفهان از نگاه دوربین - میدان تاریخی نقش جهان جالب است بدانید که حتی می توانید جشن تولد و یا سایر مراسم مورد نظر خود را در زیر آب و بین ماهی ها و کوسه ها برگزار نمایید. شرایط در این مکان به گونه ای است که می توانید جشن تولد کودک خود را در آن برگزار کنید. برج العرب، نام یک هتل لوکس و مجلل در دبی است. شما بعد از چرخیدن با سرعت زیاد در مارپیج های این سرسره به یک استخر بزرگ رها می شوید. دارا بودن دالان های مسقف و باریک و در بخشی شیشه ای و بدون سقف، رسیدن به فضایی به شکل قیف و چرخیدن ۱-۲ مرتبه گرد آن و در پایان افتادن در استخر تعبیه شده از دیگر جذابیت ها و البته عوامل ترسناک بودن این سرسره است. این پارک آبی سرسرههای آبی و فناوری را ادغام میکند و یک ارائهدهندهی پیشرو در وسایل تفریحی و جاذبههای آبی است. هات پارک (Hot Park) برزیل در شهر ریو کوئنته یکی از بهترین پارک های آبی جهان و از برترین پارک های تفریحی آمریکای لاتین به شمار میآید. آتلانتیس آکواونچر پالم در دبی در حال حاضر بزرگترین پارک آبی جهان به شمار میآید. اینجا با داشتن چشمههای آب گرم، یک منطقهی تفریحی، درمانی به شمار میآید. برای پیداکردن محل دقیق شهربازی هاب زیرو در گوگلمپ، میتوانید این مختصات را در نوار جستجو وارد کنید تا به محل موردنظر هدایت شوید. این رنج قیمت در حال حاضر که اواخر سال ۲۰۱۹ می باشد و کم کم وارد سایل ۲۰۲۰ خواهیم شد از حدود ۱۳۵ دلار آمریکا تا ۲۸۹ دلار آمریکا متغیر می باشد. رودخانهی تنبل یک مسیر آبی آرام کم عمق است که امکان قایقسواری روی آن وجود دارد. باید به اطلاع شما برسانیم که اگر قصد دارید از کل مجموعه لگولند دیدن کنید، ممکن است زمان کافی برای بازدید از پارک آبی لگولند را نداشته باشید.

پس اگر کار رزرو هتل دبی را انجام دادهاید، حتما برنامهای یک روزه برای رفتن به پارک آبی دبی را داشته باشید. پارک های آبی که از دهههای 1940 و 1950، در جاهای مختلف آغاز به کار جهان کردند و هر دهه از دههی پیش محبوبتر شده و هر سال از سال قبل مشتریان بیشتری را به خود اختصاص دادهاند. این پارک بعلاوه دارای بلندترین سرسره دنیا می باشد. این پارک دارای تعداد زیادی سرسره آبی صاف و مارپیچ با ارتفاع و شیب های فرق دارد که هریک برای سلیقه ای خاص طراحی شده اند. یکی از بخش های جذاب این پارک سرسره آن است که از آن بعنوان طولانی ترین سرسره جهان یاد می شود. از زمان بازسازی و تاسیس پارک ملی دبی، بیش از 6000 درخت کاشته شده و اکوسیستم علف ها و درختچه ها برای حمایت از شتر تقویت شده است. پارک آبی هات پارک 55 هزار متر مربع مساحت داشته و دارای بیش از 17 جاذبه در آب گرم طبیعی است. این ساختمان دارای یک مخروط فولادی معکوس است که در ارتفاع ۲۱۰ متری قرار دارد و به عنوان نمادی برجسته شهر دبی شناخته میشود. هر چه که بخواهید با بالاترین کیفیت در این جشنواره با تخفیف عرضه میشود.

شعبههای بسیاری از معروفترین کافهها و رستورانها در دبی مال قرار دارد که کیفیت غذاها و خوراکیهای آنها درجه یک است. این پارک آبی جذاب دارای سرسرههای رنگارنگ و امکان تیوبسواری و همچنین اجرای موسیقی و رقص است. قیمت پارک آبی دبی در فصل های مختلف و با توجه به آیتم هایی که در نظر دارید در پارک تجربه کنید متفاوت می باشد. برای رفتن به این پارک میتوانید به ترمینال اتوبوس پارکهای دبی و ریزورت (Resort) بروید. یکی از قسمت های بی نظیری که در پارک آبی آکواونچر دبی می توانید مشاهده کنید، خلیج دلفین ها دبی می باشد. در واقع ساحل الممزر را اغلب به عنوان یک پارک ساحلی معرفی می کنند که مساحتی بالغ بر 106 هکتار را به محوطه چمن وسیع مخصوص به پیک نیک؛ محوطه مخصوص باربیکیو و طبخ غذا، استخر، آمفی تئاتر، محوطه بازی کودکان، تالاب ها، اجاره دوچرخه و محوطه سرپوشیده کنار ساحل اختصاص داده است..بیش از ۱۰۰۰ درخت زیبای نخل منظره ی سرسبزی را به این ساحل در میان انبوهی از آسمان خراش ها بخشیده. ساحل دبی ازامکانات رفاهی بسیاری برای تفریح و گشت و گذار و صرف غذا، در فضای باز برخوردار است، مانند: باشگاه ورزشی، 25 فروشگاه ،41 رستوران و کافه، اینترنت رایگان، محوطه بازی کودکان و قطاری که مسافران را در ساحل دبی می گرداند که همین امرسبب جذب گردشگران تور ارزان دبی به این مکان می شود. اين فواره با داشتن 6600 لامپ در 50 رنگ مختلف مناظري زيبا در محوطه بيرون برج خليفه ايجاد ميکند. تفریحی بودن پارک آبی آکوا ونچر دبی با ایجاد ۲ رودخانه مصنوعی متلاطم و آرام تکمیل می گردد. به گزارش مجله پیوند، بیتوته/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، پارک آبی آکواونچر یکی از برترین مراکز تفریحی دبی است.


[ بازدید : 15381 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ دوشنبه 17 مهر 1402 ] [ 19:40 ] [ تیتر نوشت ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر