راهنمای هودینی برای پارک لاله



Saudi Arabia to build a $500b luxury Ski Resort in Desert - #Shorts #saudiarabia بعد از گذر از روستای پس قلعه دربند، در فاصله حدود 3 کیلومتری از میدان سربند، به دو راهی اوسون می رسید، سمت چپ این دو راهی به قله توچال منتهی می شود و اگر این دوراهی را به سمت راست ادامه دهید، بعد از حدود یک ساعت به آبشار دو قلو می رسید، در مجموع از میدان سربند تا رسیدن به آبشار حدود 2 و نیم ساعت زمان لازم است. در ابتدای مسیر تندرستی در سمت چپ جاده، به باشگاه بیلیارد و فوتبال دستی توچال برخواهید خورد. جالب است بدانید، ابتدای خیابان باب همایون ایستگاه های اغذیه فروشی، کافه و کافی شاپ سنتی و مدرن ایجاد شده است و برنامههای فرهنگی و گردشگری با هدف احیاء حیات شبانه در قلب تاریخی تهران در میدان امام خمینی(ره) برگزار میشود. هتل فردوسی، هتلی 4 ستاره است که در حوالی بازار بزرگ و ابتدای خیابان فردوسی واقع شده است. در سالهای آغازین دهه هشتاد طرحی در دولت تصویب شد که با گسترش موزه ملی ایران در در گسترهای ۲۸ هکتاری این منطقه به بزرگترین موزه آسیا و یکی از پنج موزه بزرگ جهان تبدیل شود. بنای اولیه بازار در زمان صفویان پایهریزی شد؛ اما این شاهراه اقتصادی در دوره قاجار گسترش یافت تا اینکه به شکل و شمایل امروزیاش رسید. با دستور محمدشاه قاجار احداث کاخ مجلل در محله محمودیه فعلی تهران آغاز شد؛ اما وی قبل از اتمام این بنا از دنیا رفت.

در ایران ساخت اولین موزه به ناصرالدین شاه قاجار و پس از بازگشت وی از سفر اروپا نسبت داده میشود. گفتنی است مبلغی که برای یک پرس غذای رستوران مسلم پرداخت میکنید، نسبت به حجم و کیفیت بالای غذا بسیار مقرون به صرفه است. این مجموعه تاریخی دارای هفت کتیبه است که در ورودی ها و طاق های مختلف عمارت نصب شده است. همچنین این میدان نزدیک به مجموعه ساختمانهای بانک ملی ایران در خیابان فردوسی و میدان توپخانه و ساختمانهای تاریخی پیرامون آن بودهاست. همچنین مسیر دیگری برای رسیدن به خانه موزه مقدم وجود دارد که می توانید از اتوبوس های بی آر تی خط میدان راه آهن - پارک وی و یا میدان راه آهن - تجریش استفاده نمایید. صدای آبشاری که در نزدیکی رستوران کوهپایه است، بهترین موسیقی زنده را برایتان اجرا میکند و حال دلتان را سر جایش میآورد. یکی از پر جاذبهترین آتار باستانی تهران، پایتخت باشکوه کشور ایران، کاخ گلستان است، که در محدودهی بازار بزرگ تهران قرار دارد. متاسفانه حوالی پارک نیاوران ایستگاه مترو وجود ندارد؛ اما برای وقتهایی که احتمالا مترو سریعترین و بیدردسرترین گزینه در زمان شلوغی پایتخت است میتوانید در ایستگاههای تجریش یا قیطریه از مترو پیاده شوید و ادامه مسیر را با تاکسی تا خود میدان نیاوران یا شهید باهنر طی کنید. این میدان که سربازخانه مرکزی در میانه آن جای گرفته بود، از شمال به خیابان سوم اسفند (سرهنگ سخایی کنونی)، از شرق به خیابان علاءالدوله (فردوسی کنونی)، و از غرب به خیابان قوامالسلطنه (سی تیر کنونی) و از جنوب به خیابان باغشاه یا سپه (امام خمینی کنونی) محدود میشود. البته باید بگویم که قیمتها در ایران در آن زمان افزایش بسیار بسیار کمی داشت.

اگر هوس یک ساندویچ فلافل لذیذ را کردهاید، حتما سری به فلافلی مروی بزنید و سس انبه آن را هم امتحان نکنید. از مشخصات این بنای زیبا میتوان به برجهای دوقلو در بالای سازه با پنجرههای قوسی، کاشیکاری زیبا و پیچیده، یک سالن باز در مرکز ساختمان، از ویژگیهای این ساختمان منحصربهفرد است. بهرهگیری از سبکهای معماری ایران باستان با سازه و کارکرد امروزی از ویژگیهای آشکار آن دوره بهشمار میرود. این سبک در معماری ایران که آمیزهای از معماری دورانهای گوناگون تاریخی ایران و سبکهای اروپایی است، در هر بنایی به شیوهای بکار گرفته شدهاست. بنای سردر باغ ملی، آمیزهای از سبکهای ایرانی و اروپایی است که به ویژه در کاشیکاری و کلاهفرنگی اعمال شده و بر پایه معماری روز خود الگوبرداری شدهاست. هتل الیان تهران، از دیگر هتلهای ۲ ستاره و ارزان قیمت اطراف بازار است که در میدان امام خمینی و در پایین خیابان امیرکبیر واقع شده است. این هتل که البته از کیفیت قابل قبولی هم برخوردار است، در میدان بهارستان، خیابان مصطفی خمینی، چهارراه سرچشمه، خیابان امیرکبیر غربی واقعشده است. از بابت وجود امکاناتی مانند: سرویس بهداشتی، مسجد، درمانگاه که خیالتان کاملا راحت باشد. وجود چند اتاق در این تالار با آیینهکاریها و چلچراغهای باشکوه از جمله عوامل جذابیت این تالار به حساب میآیند. کم نیستند کسانی که برای تیراندازی حرفهای با کمان راهی این منطقه میشوند. در زمان وزیر جنگی رضاخان، آن سردر را خراب کردند و در شرق آن سردر دیگری شبیه به آن ساختند که امروز پابرجاست. ۲- حوضخانه بخش دیگری است که در ضلع جنوبی به چشم میخورد. از آنجایی که بازار بزرگ در بافت قدیمی تهران واقع شده، جاهای دیدنی و ابنیههای تاریخی متعددی در اطراف آن قرار گرفته است. خانه مقدم را باید یکی از زیباترین خانههای تاریخی ایران و جاهای دیدنی تهران دانست.

خانه مقدم مانند بسیاری از معماری های قدیمی ایران دارای دو حیاط اندرونی و بیرونی است.بخش داخلی که اصطلاحا اندرونی گفته می شود،توسط استاد و همسرش طراحی شده است.حیاط اندرونی و بیرونی با یک دیوار که طراحی زیبایی دارد از هم جدا شده اند. علاوه بر در ورودی خیابان حجاب، در ضلع موازی خیابان کارگر شمالی، زمینهای بزرگ خطکشی شده است با قابلیت نصب تور برای والیبال و بدمینتون وجود دارد که پاتوق والیبالیها و ورزشکاران حرفهای است. این جاذبه محیط دلانگیز و مملو از ظرفیتهای فرهنگی و هنری دارد و امیدواریم در عصر پساکرونا، مثل سابق، پاتوق عصرگاهی شماری از گردشگران خارجی و خریداران بلیط هواپیما تهران نیز گردد. همچنین نخستین بار برای نمایش پرواز بالن و نیز فرود نخستین هواپیما در دوران جنگ جهانی اول در این میدان انجام شد. در صورتی که قصد سفر از کیش به تهران را دارید و از دیدنی های تهران لذت ببرید میتوانید بلیط هواپیما کیش تهران را به صورت آنلاین از گت بیلیت خریداری کنید. نکته جالب اینجاست که رستوران مسلم از سرویسدهی عالی برخوردار بوده و در تمامی اوقات هوای مشتریانش را دارد و کمتر کسی است که از این رستوران ناراضی بیرون بیاید. انجمن موسیقی و نمایش در سال ۱۳۱۳ شمسی به همت کلنل وزیری در قسمتی از ساختمان دانشسرای عالی تأسیس شد. نمای بیرونی و معماری این ساختمان همانند برجی است که معماری خود را از سبک قرون وسطایی به ارث برده است. زیپ لاین برج میلاد در ارتفاع 30 متری از سطح زمین قرار گرفته و یکی از معروف ترین زیپ لاین های ایران به حساب می آید.رستوراندرون برج و فضای اطراف آن چندین رستوران وجود دارد که انواع غذا های با کیفیت ایرانی و بین المللی را برای گردشگران سرو می کنند، همچنین صرف غذا در رستوران گردان بالای برج نیز طرفداران بسیاری دارد.اتاق فراریکی از جاذبه های تفریحی که در سال های اخیر مورد توجه افراد بسیاری قرار گرفته، اتاق فرار می باشد، در این تفریح افراد دورن اتاقی با درب قفل قرار می گیرند و برای خروج از آن لازم است که معما های مختلف را حل کنند، اتاق فرار برج میلاد نیز یکی از اتاق های فرار محبوب در شهر تهران می باشد.پل معلقاگر هیجان زیپ لاین برای شما کافی نیست، پل معلق برای شما ساخته شده است، عبور از روی پلی با طول 100 متر از ارتفاع 30 متری سطح زمین در حالی که پل در حال تکان خوردن می باشد، آدرنالین خونتان را بالا برده و ترس تمام وجودتان را فرا می گیرد.سینمابرج میلاد مانند سایر مراکز تفریحی و تجاری موجود در پایتخت دارای سینما می باشد، سینمای برج میلاد در مجموع دارای 2 سالن نمایش بوده که ظرفیتی در حدود 120 نفر دارند.

طبقه پنجم مربوط به ارائه خدمات و تعمیرات موبایل و کامپیوتر و همچنین لوازم آرایشی و بهداشتی است. در اردیبهشت ۱۳۹۳ رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از بیتوجهی دولت پیشین به مصوبه هیئت وزیران سال ۸۲ مبنی بر آزادسازی سایت تاریخی میدان مشق تا کاخ گلستان خبر داد و اعلان کرد که چنانچه شهرداری با سازمان میراث فرهنگی همکاری و فضاهای پیرامون میدان مشق را آزادسازی کند، پیشنهاد ثبت جهانی این میدان به یونسکو ارائه خواهد شد. تفاوت سورتمه با ترن هوایی نخست این است که شما به تنهایی سوار بر سورتمه می شوید و دوم اینکه بر روی سورتمه حس آزادی و رهایی بیشتری داشته و نسبت به ترن هوایی هیجان بیشتری را تجربه می کنید. و بهرحال از اینکه پادشاه برای شش تا هفت سال به من امکان داده بود آرزوهای خود را در زمینه مسائل اقتصادی در کشور عمل کنیم و همه این مدت صمیمانه از من پشتیبانی کرده بود از او عمیقاً سپاسگزار بودم و خود را نسبت به او وفادار میشناختم و به همه این دلیلها ترجیح میدادم بصورتی عاقلانه همچنان که گفتم ترتیب استعفای خود را بدهم. این مکان که علاوه بر فروشگاههای تجاری خود مکان تفریحی متعددی را نیز در خود جای داده امروزه در شمار 5 بازار مهم در تهرار قرار گرفته است.ایران مال بین شهر تهران و کرج قرار دارد و در صورتی که شما خودتان را به انتهای اتوبان خرازی برسانید، میتوانید از این مکان بازدید کنید. در هر صورت، برای رفتن به دربند باید خودتان را اول به میدان تجریش برسانید. سوتک در شمالغربی دربند تهران و در نزدیکی دهکده پسقلعه قرار دارد. پارک شهر در فاصله 2.6 کیلومتر بازار بزرگ، یکی از قدیمیترین پارکهای تهران است و در دل خود جاذبههای گردشگری مختلفی نظیر موزه صلح تهران، آکواریوم، باغ پرندگان و سایت پرندهنگری و دریاچه مصنوعی جای داده است.

سادگی این بنا آن را از سایر مجموعههای سعدآباد جدا کرده و گنجینه نهان در دل آن ارزش فرهنگی و هنری این بنای قدیمیرا بالاتر از دیگر کاخ موزهها قرار داده است. گچ بریها، کاشیکاریها، شیشه رنگیها، درها چوبی، حیاط زیبا و سرسبز، باغچه بندیها، ایوان و طاقهای این خانه همگی به زیبایی خانه کمک کرده است. کفشهای موجود در این پاساژ از تنوع بسیار بالایی برخوردار بوده و با هر سبک و سلیقهای سازگار است. نهادی در دسترس و جهانشمول که درهایش به روی همگان باز است و تنوع و پایداری را پرورش میدهد. آشنا شوید؛ به همین دلیل است که چنین نامی بر روی آن قرار گرفته است. در داخل بنا پوسترها و عکس های بسیار زیبایی اجرام آسمانی و کهکشان ها نصب شده است به طوری که با نگاه کردن به هر بخش از سالن نمایی از آسمان و زیبایی های آن به چشم می خورد. از این بوستان که عبور کنیم به آسمان نمای گنبد مینا و سینما گیم هفت بعدی در بوستان منظومه شمسی می رسیم. حال قصد داریم شما را با قسمت های مختلف بام بیشتر آشنا کنیم. البته به این نکته توجه داشته باشید که بیشتر فروشگاههای لوازم خیاطی عمدهفروش هستند و برای خرید جزئی باید زمان زیادی را صرف کنید.

«موزه مؤسسهای دائمی است و بدون هدف مادی که درهای آن به روی همگان باز است و در خدمت جامعه و پیشرفت آن فعالیت میکند. این پارک دارای مساحتی حدود 16.867 متر مربع بوده و پوشش گیاهی آن ها تشکیل شده از درختانی همچون کاج، یاس زرد، نارون، بید مجنون، چنار و غیره می باشد. این شعبه از رستوران در بازار صحافها قرار دارد و کمتر پیش میآید، در زمان باز بودن، صندلی خالی در آن پیدا کنید. در این بازار صنایع دستی و سوغاتی شهرهای مختلف ایران به فروش میرسد و افراد میتوانند ضمن لذت بردن از تماشای ابنیه تاریخی بازار با فرهنگ شهرهای مختلف هم آشنا شوند. ↑ ۴٫۰ ۴٫۱ ۴٫۲ ۴٫۳ ۴٫۴ «بناهای تاریخی تهران(3)». پاساژ مریم در خیابان بازار کفاشها، یکی از دنجترین مکانهای بازار بزرگ تهران قرار گرفته است. لوازم آرایشی و خوراکی: بازار مروی بهترین مکان برای خرید لوازم آرایشی و بهداشتی از بهترین مارکهای موجود در ایران است. لوازم خانگی: از بازار چهل تن و بازار سید اسماعیل میتوانید انواع لوازم خانگی را خریداری کنید. طلا و جواهرات و ساعت: انواع طلا، جواهرات و ساعت را میتوانید از راسته زرگرها در این بازار خریداری کنید. پوشاک: راسته جعفری، کوچه حمام چال، کوچه هفت تن و بازار مسگرها عرضهکننده بهترین پوشاک مردانه و زنانه است. رستوران قدح از جمله رستورانهای محبوب و ساده در راسته فرشفروشان بازار بزرگ تهران است. شکمگردی در بازار بزرگ تهران و خوردن یک غذای لذیذ، آن هم بعد از یک گشتوگذار جانانه و خرید دلچسب خالی از لطف نیست و حس و حالی متفاوت به آدمی بدهد. میدان مشق یک محوطه تاریخی مربوط به دوره قاجار است که در تهران در محدوده بین خیابان امام خمینی و سی تیر واقع شدهاست.

هنوزم که هنوزه فکر می کنی مسافرت یعنی هتل و مشهد یعنی حرم. از این هتل میتوانید، دسترسی آسانی به مراکز و اماکن دیدنی پایتخت مانند بازار بزرگ تهران، موزه و کاخ گلستان، دروازه تهران، موزه ملی و موزه آبگینه داشته باشید. چندین ایستگاه مختلف که همگی مربوط به خط یک هستند برای دسترسی به بازار وجود دارد؛ اما ایستگاه مترو پانزده خرداد، به دلیل کمترین فاصله با ورودی اصلی بازار بهترین گزینه است. طرفداران کوه نوردی از جمله کسانی هستند که به دربند علاقه زیادی دارند. انواع زیادی از موزه وجود دارد از مجموعههای بزرگ در شهرهای بزرگ که انواع مجموعهها را پوشش میدهد تا موزههای کوچک که یک یا چند دسته خاص را شامل میشود. به سبک معماری هخامنشی، بنای کاخ وزارت امور خارجه (۱۳۱۶-۱۳۱۲)، به سبک هخامنشی و به تقلید از کعبه زرتشت در نقش رستم و ساختمان ثبت اسناد و املاک (۱۳۱۴-۱۳۱۳)، با آمیزهای از سبک معماری هخامنشی، ساسانی، اسلامی و اروپایی انجام شده که به روشنی قابل تشخیص است. این مراسم اعدام در برابر ۵۰۰۰ نفر از مردم انجام شد و گفته میشود جسد وی دو روز بر دار ماند. صلح، محیط زیست و طبیعت، میراث فرهنگی و حفاظت از آنها، واژههایی هستند که به وفور و با عشق از دهان وی به گوش میرسند… شاید مهمترین ویژگی بام تهران مناظر بینظیری است که از شهر تهران در معرض دیدن بازدید کنندگان قرار می دهد.

این عمارت ها همانند دیگر باغ های ایرانی دارای ویژگی های منحصر به فرد هستند. سالن ایران شناسی به منظور آشنایی با ویژگی های اقلیمی،فرهنگی و اقتصادی استان های مختلف کشور شکل گرفته است. قبل از انقلاب، کشور از لحاظ سیاسی وابسته بود؛ یعنی حکومت، چه خود محمدرضا، چه دستگاههای گوناگون، مطیع آمریکا بودند؛ منتظر اشارهی آمریکا بودند. چه جاهای دیدنی اطراف پارک لاله قرار دارند؟ تصاویر و لوازم شخصی او در این اتاق وجود دارند. اگر در فصل پاییز به این پارک بروید، بوستانی سرتاسر پوشیده از برگهای زرد و نارنجی خواهید دید. برای دسترسی به این پل حدود ۵۰۰ متر به سمت (بزرگراه حقانی) به سمت شمال رفته و پس از عبور از آبنماهای پارک آبوآتش، ورودی پل را در سمت راست خود خواهید دید. این هتل دسترسی آسانی به مکانهایی نظیر بازار بزرگ تهران، کاخ گلستان، موزههای آبگینه، سکه، پست، جواهرات و ایران باستان دارد. هتل شیراز تهران، هتلی 3 ستاره است. هتل خیام، هتلی دو ستاره است که در اطراف میدان بهارستان و در نزدیکی چهار راه سرچشمه قرار گرفته است. امروز طبق گزارشی که من دارم - البته به توفیق الهی تا بیست و دوم بهمن - کشور به طور کامل از واردات بنزین بینیاز میشود. ساختمانهای کنونی اداره پست ایران (موزه ارتباطات)، شهربانی کل کشور (ساختمان شماره ۹ وزارت خارجه کنونی)، وزارت امور خارجه، موزه ملی ایران (موزه ایران باستان)، کتابخانه و موزه ملی ملک، اداره کل ثبت اسناد و املاک کشور، و بنای نخستین شرکت ملی نفت (ساختمان کنونی شماره ۳ وزارت امور خارجه) در این میدان جای داشتند و سردر باغ ملی میان ساختمان پستخانه (در جایگاه کنونی موزه وزارت ارتباطات) و ساختمان پیشین شرکت ملی نفت (ساختمان شماره ۳ وزارت امور خارجه) جای داشت و راه ورودی به خیابان ملل متحد از خیابان سپه (خیابان امام خمینی) بود. این پهنا در گذشته به خاطر وجود دو اتاق بازرسی یا نگهبانی واقع در سمت شرق و قسمت غربی بنا، بیشتر هم بودهاست که بعدها اتاق غربی بخشی از بنای شرکت نفت ایران و انگلیس و اتاق شرقی به بنای اداره پست تهران واگذار شد و پس از چندی هم تخریب شد.

نخستین موزه با مجموعههای خصوصی افراد توانمند، خانوادهها و موسسات هنری آغاز شد که شامل اشیاء طبیعی و نایاب میشد. یکی از بهترین مکان های عکاسی پاییزی در تهران، باغ نگارستان است که به دلیل زیبایی منحصربهفرد آن، افراد زیادی اقدام به عکاسی در این مکان زیبا میکنند. در نقش هایی که روی آینه کاری های سقف جا خشک کرده اند بیشتر مناظر و دورنماهایی را می بینیم که نشان کمتری از آن را می توان در فرهنگ گذشته ایرانی مشاهده کرد و بیشتر به خوش گذرانی و هوس رانی شاهان قجر طعنه می زند. سردر باغ ملی گذشته از نقارهزنی، دیدهبانی و دروازه تردد نظامی، در واقع در جایگاه یادبود فتح تهران در کودتای سوم اسفند ۱۲۹۹ خ. از طرحهای نمای درونی میتوان صحنه تسخیر تهران در کودتای ۱۲۹۹ و دروازه و برج و باروهای تهران (احتمالاً دروازه قزوین) را نام برد. «نماد دو پهلو: برج شهیاد، میدان آزادی». در نزدیکی این میدان جای دارند. این نشاندهندهی انگیزهی عمیق اسلامی است؛ این را تحلیلگران غربی میخواهند کتمان کنند، مخفی نگه دارند. این رستوران در دو وعده ناهار و شامآماده سرویس دهی می باشد و بهتر است در هنگام مراجعه به دربند حتما از این رستوران نیز استفاده نمایید. تله سیژ: یکی از تفریحات جالبی که میتوانید در دربند امتحان کنید، تله سیژ است. بنابراین اگر قصد خرید کالای خاصی از بازار را دارید، بهتر است قبل از هر چیز مکانی که مختص به فروش کالای مورد نظرتان را مشخص کرده و پس از آن نزدیکترین ورودی بازار به آن نقطه را مشخص کنید و در نهایت راهی بازار شوید.

در دل یکی از راههای پیچدرپیچ بازار بزرگ، رستوران شرف الاسلامی با کبابهای بسیار خوشمزه و لذیذش جاخوش کرده است. هوای جاری در این نقاط، پاک و خنک بوده و همینمسئله، آنان را تبدیل به پاتوقی جذاب برای سپری کردن تفریحات دوستانه و خانوادگی کرده است. البته اغلب مردم کوهسار را نه بهعنوان یک پارک جنگلی، بلکه بیشتر بهعنوان یکی از بهترین جاها برای انجام تفریحات هوایی از جمله کایتسواری میشناسند. پارک جنگلی کوهسار یک نمونه دیگر از پارک جنگلی غرب تهران است. بیایید با هم سری بزنیم به بهترین کافه های تهران از شرق تا غرب این شهر بزرگ و درهم! اگر مسافر تهران هستید و تمامی کارهایتان مربوط به بازار بزرگ و حوالی آن است، بهتر است هتل یا اقامتگاه مورد نظر خود را که از سایت اتاقک رزرو کردهاید، در این منطقه انتخاب کنید. در سال ۱۳۹۰ معاون میراث فرهنگی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اعلام کرد که فاز نخست طرح ساماندهی میدان مشق آغاز شده و در توافقی با وزارت خارجه یک طبقه از ساختمان این وزارتخانه به بهرهبرداری موزهای رسیده است. روی زمین یک کیسه هوای بسیار بزرگ وجود دارد که برای یک فرود امن طراحی شده است. این مجموعه نیزبرای انجام بازی های هیجان انگیز است که می توانید از آن استفاده کنید. شاید عکس تلویزیون قرمز رنگی که بر روی آن نوشته شده «به جاش کتاب بخونین» را دیده باشید که مربوط به کتابفروشی حوض نقره در این مجموعه است. همچنین از این ساختمان به عنوان قدیمیترین ساختمان اداری تهران یاد میشود.عمارت قزاقخانه سه دوره تحول عملکردی و کالبدی را پشت سر گذاشته است: در دوره اول از آن به عنوان پادگان نظامی استفاده شده، در دوره دوم که زمان رضاشاه پهلوی است، بر وسعت این بنا افزوده و از آن برای مدتی به عنوان ساختمان وزارت جنگ استفاده شده است، و دوره سوم که به دوران کنونی برمیگردد؛ در حال حاضر از این عمارت تاریخی زیبا به عنوان دانشگاه هنر استفاده میشود.


[ بازدید : 63202 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ سه شنبه 18 مهر 1402 ] [ 22:00 ] [ تیتر نوشت ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر