اروس به تعویق افتاد



کرم اروس که با ترکیبات خاص خود تاخیر دارد، دارای بازی طولانی است، برای سفتی کمر و تاخیر در انزال مفید است، رابطه را سرگرم کننده می کند، بی حسی سر ناخواسته را کاهش می دهد. . ژل تاخیری تیتان برای به تاخیر انداختن انزال شما نیز مفید است. برای خرید خرید ژل تاخیری به فروشگاه زوجیم مراجعه نمایید.

برای اولین کرم اروس

مشکلات جنسی در زندگی زناشویی رایج است. اگرچه مشکلات و تجربیات جنسی هر کسی متفاوت است، اما به یاد داشته باشید که ما ممکن است با مشکلات مشابهی روبرو شویم و این مشکلات ممکن است باعث شود شما احساس تنهایی یا درماندگی کنید یا احساس شرم یا ترس کنید. زوج هایی که از ناتوانی جنسی رنج می برند. آنها معمولاً این احساسات را دارند. به همین دلیل ماه ها یا حتی سال ها درخواست کمک و حمایت می کنند. مرکز مشاوره و توزیع پزشکی و جنسی شیبا تاب فعالیت خود را در این زمینه آغاز کرده است و با ارائه داروهای مرغوب برای رفع تعارض، نگرانی، عصبانیت و سردرگمی سعی در کاهش و تاخیر در شکل گیری دارد. ما سعی کرده ایم محصولات جنسی مانند کرم روزانه و ژل جگوار و سایر محصولات ازدواج ارائه دهیم. گامی کوچک برای حل مشکلات زن و شوهر برداریم.

لذت فوق العاده و سفت کننده کمر با کرم تاخیری اروس

کرم اروس یک کرم تاخیری در انزال، مقرون به صرفه، رقیب کرم ویگرکس، قوی برای بزرگ کردن آلت تناسلی است. این توسط آزمایشگاه بین المللی ساوی، انگلستان تولید می شود. کرم اروس رابطه جنسی طولانی مدت را تضمین می کند و اندازه آلت تناسلی را افزایش می دهد. این محصول برای به تاخیر انداختن انزال بدون کاهش لذت جنسی طراحی شده است.این محصول 100% اورجینال و آنتی باکتریال برای آقایان می باشد. این کرم تاخیری رقیبی ندارد.

نحوه استفاده از کرم تاخیری خارجی

یکی از مزایای قرص تاخیری آمریکایی هولوگرام بودن آن است که نشان دهنده اصالت آن است، محصول کشور انگلستان است و حداکثر دوز آن 3 بار در روز می باشد. قبل از رابطه جنسی، آلت تناسلی خود را تمیز و مرتب بشویید. سپس پس از خشک شدن مقدار مناسبی از کرم را روی پوست بریزید و به طور یکنواخت پخش کنید. پس یک رابطه را شروع کنید و لذت ببرید. . این کرم دارای مجوز رسمی از FDA ایالات متحده، GNP کانادا، EC اروپا و سیب سلامت می باشد.


کرم اروس سایز آلت تناسلی را افزایش می دهد

مانند کرم اروس، قرص های مگنارکس و وایمکس باعث ضخیم شدن آلت تناسلی در مدت طولانی می شوند. بزرگ کردن آلت تناسلی با کرم اروس بهترین داروی گیاهی برای افزایش طول آلت تناسلی است که تضمینی برای افزایش طول و ضخامت آلت می باشد.

سایر فواید کرم اروس

محصول 100% گیاهی که در حین مقاربت افزایش می یابد

کرم ملور برای حجیم کردن منظم آلت تناسلی و حجم دادن به آن

صمیمیت و مدت زمان طولانی تر و ضخیم تر تا حد زیادی بهبود می یابد

نسبت به اسپری ها تنبلی کمتری ایجاد می کند

قدرت و آرامش عضلات آلت تناسلی را افزایش می دهد

آسان برای آماده سازی و آسان برای استفاده

درمان اضطراب و اضطراب قبل از ازدواج

کیفیت بسیار خوب و مقرون به صرفه نسبت به سایر کرم ها

این محصولات بدون نسخه در دسترس هستند

تاخیر انزال بین 50 تا 60 دقیقه

عوارض کرم اروس؟

یکی از عوارض جانبی بالقوه رایج داروهای تاخیری، سوزن سوزن شدن و بی حسی است که می تواند در اثر مصرف بیش از حد نیز ایجاد شود. این کرم شامل این نکات است که خطر عوارض جانبی را به حداقل می رساند.


[ بازدید : 4687 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ چهارشنبه 18 بهمن 1402 ] [ 17:12 ] [ تیتر نوشت ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر