به زمان بیشتری نیاز دارید؟ این نکات را برای حذف آکواریوم دبی بخوانید



در این فروشگاه مارک های لوکس محلی و بین المللی به فروش می رسد. ساختمانی بزرگ، با سقفی طاقی شکل و شیشهای که نور بسیاری دارد.این مرکز دارای حدود ۱۲۰ فروشگاه پوشاک، سینما، مراکز تفریحی و کافه و رستورانهایی است که لحظات خریدتان را جذابتر میکنند. دبی مال دارای ۲۲ سالن سینما با بیش از ۲٬۸۰۰ صندلی است. البته در میان این عکسها میتوان عکسهایی از خانوادههای حاکمان دبی دید. از جذابترین تفریحات این پارک میتوان به تجربه سقوط آزاد اشاره کرد که با آن در یک لحظه اوج ترس و لذت را احساس میکنید. پارک آبی لاگونا با داشتن استخر امواج در کنار سرسرههای رقابتی، سقوط آزاد و فضایی، در لیست بهترین پارکهای آبی دبی قرار گرفته است. شما با این برج در دهکده جهانی دبی که بلندترین برج بازی در این کشور است می توانید سقوط آزاد را تجربه کنید. DXB تاریخچه ای غنی دارد و فعالیت خود را در سال 1960 به عنوان یک فرودگاه کوچک با تنها یک ترمینال آغاز کرد. این ترمینال دارای ۴ طبقه است که بیشتر پروازهای منطقهای از جمله حوزه خلیج فارس و جنوب آسیا در این ترمینال انجام میشود. این پارک آبی مدرن در زمینی به مساحت ۱۴۱ هکتار ساخته شدهاست و دارای بخشهای مختلفی از جمله سرزمین دلفینها، سرزمین شیرهای دریایی، وسایل بازی آبی مختلف، آکواریوم و دنیای زیر آب دبی، و غواصی میباشد. موزهٔ آینده که در منطقهٔ تجاری دبی در امارات متحدهٔ عربی واقع شده، دارای سه بخش اصلی است: تپهٔ سبز، ساختمان و فضای خالی. ساختمان دبی مال احتمالا اولین چیزی است که در زمان بازدید از این مجموعه چشم نواز، نظر بیننده را به خود جلب می کند.

هوش مصنوعی در فرودگاه دبی برخی از مغازه های این بازار قدمتی بیش از 4 دهه دارند، البته گلد سوک قرار است به زودی بازسازی شود. ارائه میشود. یکی از زیباییهای این هتل، استخر کوچکی است که در مرکز ساختمان قرار گرفته و همه اتاقها به آن مسلط هستند و این مسئله به جذابیت هتل کمک بیشتری کرده است. آسمان خراش ها، ساختمان های تاریخی و در یک نگاه کلی می توانید تنها در یک روز، کل شهر را ببینید. انرژی مورد نظر به وسیله ایستگاهی که به ساختمان موزه اتصال دارد، تامین می گردد. موزه پلیس دبی در کنار دانشکده پلیس راه اندازی شد که در آن نمونههایی از لباس و تجهیزات، سلاح، اسناد و عکسهای تاریخی مربوط به پلیس دبی ارائه میشود. اگر می خواهید هیجان، ترس و لذت را در تور دبی کنار هم تجربه کنید رفتن به پارک آبی آتلانتیس را در برنامه های خود قرار دهید. سیتی سنتر دیره یک مرکز خرید محبوب در دبی و یکی از بهترین مراکز خرید در شهر است که به دلیل این که در مرکز شهر قرار دارد به نام، سیتی سنتر دیره تغییر نام داد، همچنین یکی از قدیمی ترین مراکز خرید دبی است. همچنین قیمت کالاهای این فروشگاه بسیار مناسب هستند. مرکز خرید فستیوال مال دبی، یکی از بهترین مراکز خرید دبی است که در خود بیش از ۵۰۰ فروشگاه دارد که هر یک از آن ها در زمینه های مختلفی در حال فعالیت هستند.

در این محله زیبا، گالریهای هنری زیادی میبینید که یکی از آنها گالری مجلس است که شهرت خوبی برای نمایش آثار هنری با کیفیت دارد. در سفر به دبی میبینید که این منطقه زیبا از آن بخشهای دبی است که به واسطه داشتن امکانات لوکس و متنوع و حدود ۱.۷کیلومتر مرز ساحلی، به یکی از پرطرفداترین مناطق شهر برای سکونت تبدیل شده است. را میبینید که در همه این هتلها در دسترس است. این همه ماجرا نیست و با اقامتگاه کمپینگ کاملا جدید پارک آبی، این امکان برای علاقهمندان فراهم شده است تا هر پنجشنبه و جمعه از ساعت ۱۷:۳۰ به کمپینگ در زیر آسمان دبی بپردازند. این همه ماجرا نیست و از دیدن مراکز فرهنگی، تاریخی و سنتی این شهر مدرن هم غافلگیر میشوید. و آن ها را غافلگیر می کند و سرگرمی فوق العاده ای برای کودکان و هم والدین آنها است. مرکز خرید مرکاتو، با ظاهر و معماری ایتالیایی و جذابش، یکی از آن مراکزی است که در سفر به دبی، شما را بهسمت خود جذب میکند. اما به دلیل سیستمهای سرمایشی در محیطهای کاری، میتوان از گرمای آن چشم پوشی کرد. ۲.انواع مختلف طلا را بشناسید: مثل هر چیز دیگری که قصد خرید آن را دارید درباره طلا هم باید از قبل تحقیقاتی انجام دهید. این باغ زیبا، به گونهای طراحی شده که از کنار هم قرارگرفتن گلهای مختلف، اشکال سه بعدی زیبایی حاصل شده و این موضوع زیبایی و جذابیت گونههای مختلف گلها را بهتر نمایش میدهد. باتوجهبه اینکه در شهر زیبایی دبی، انواع و اقسام هتلها با قیمت و امکانات متنوع وجود دارد، جای نگرانی نیست. اگر قصد داشته باشید با استفاده از حمل و نقل عمومی دبی از بزرگترین چرخ و فلک دبی دیدن کنید، باید بدانید که نزدیکترین ایستگاه به این جاذبه، ایستگاه متروی مارینای دبی است.

یکی از مواردی که خیلی از گردشگران در برنامه سفر خود قرار میدهند، سرزدن به بزرگترین پارک دبی، یعنی پارک مشرف است. این خیابان یکی از مراکز هنری دبی است که در منطقه صنعتی آن یعنی القوز قرار دارد. در سال ۲۰۱۶ بخش چهارم مجموعه یعنی «پارک آبی» با ارائهی انواع تجربیات آبی شگفت انگیز و مجهز به امکانات بیشتر افتتاح شد. در میان شهر پرهیاهوی دبی، سری هم به ساحل مخفی آن یعنی ساحل الصفوح بزنیم. ساحل جمیرا یکی از محبوبترین سواحل دبی است که عموم مردم امکان استفاده از آن را دارند. این مرکز یکی از محبوبترین مراکز خرید دبی میان بومیان منطقه است. کافی است پس از نشستن کمربندتان را ببندید تا به آسمان رفته و لذتخوردن یک غذای خوشمزه و رویایی را تجربه کنید. اگر عاشق خرید هستید و دوست دارید ساعتهای زیادی را در مراکز خرید سپری کنید، هتل سوئیسوتل الغریر یکی از بهترین گزینههایی است که میتوانید برای اقامتتان در سفر به دبی انتخاب کنید. قسمت مخصوص لبنان در کنار باقی کشورهای عربی خاورمیانه در دهکده جهانی دبی قرار گرفته است، حقیقتاً معماری سنتی لبنان که ترکیبی از معماری غربی باستانی و معماری عربی میباشد را میتوانید با نگاه اول در دکور لبنان ببینید.

La Mer با تم تازه دریا، جاذبههای خانوادگی و جذابیت کنار ساحل، در برنامه سفر هر بازدیدکننده قرار دارد. کافیشاپ، رستوران، سوپرمارکت، سرسره یخی، باشگاه بولینگ و سینما در کنار فوارههای موزیکال از دیگر امکانات دبی مال هستند که بازدید شما را به تجربهای هیجانانگیز و خاص تبدیل میکنند. در این هتل امکاناتی مانند استخر، اینترنت، پارکینگ، تبدیل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته و … یکی دیگر از هتل های دبی که امکاناتی عالی را ارائه می دهد، هتل بست وسترن پریل کریک دیره دبی است. اگرچه بخشی از آن را در حین پاساژگردیهایتان میبینید، اما این فقط بخش کوچکی از این آکواریوم زیباست. اگرچه شباهتی به مراکز خرید لوکس این شهر ندارد اما هر چیزی که فکرش را بکنید، در مغازههای آن پیدا میشود. این تفریح یکی از گرانترین تفریحات این آکواریوم بوده که هزینه شرکت در آن به 1210 درهم میرسد. در کنار این مورد تفریح خاص و جالبی به نام هاوا هاوا در این ساحل وجود دارد که یک زمین بازی دارد که میتوانید با پریدن روی آن، ثانیههایی از لذت معلق بودن در هوا لذت ببرید. وجود فضای سبز، امکانات تفریح مانند استخر و سالن اسپا و … امکانات و خدمات خاصی نیز برای برگزاری مراسمهایی مانند جشن تولد کودکان در این مجموعه وجود دارد. این پارک موضوعی که محبوبیت زیادی بین گردشگران بینالمللی دارد، از زمان افتتاحش در سال ۱۹۹۷ میزبان نزدیک به ۹۰ میلیون بازدیدکننده بوده است و از نظر میانگین بازدید روزانه، در میان چهار مقصد برتر تفریحی در سطح جهان قرار گرفته است.دهکده جهانی دبی در سال ۲۰۲۰ رکوردی در گینس به ثبت رساند؛ زمانی که کنسرتی مجازی بهمناسبت جشن ۲۵ سالگی این جاذبه برگزار شد. این بازار دبی در یکی از جزایر مصنوعی دبی به نام پالم جبل علی قرار دارد. این جزیره مصنوعی به وسیله یک پل به ساحل جمیرا وصل میشود.

جالب است بدانید که در سال ۲۰۰۷ میلادی رقم معاملات طلا در این بازار به 23.5 میلیارد دلار رسید ، 35 درصد از معاملات این بازار به وسیله بومیان کشور امارات متحده عربی و ۶۵ درصد دیگر به وسیله گردشگران و مسافران تور دبی انجام می شود ، ضمنا شما گردشگر تور دبی اگر علاقه زیادی به خرید طلا دارید ، می توانید در این بازار انواع بسیاری از النگوها ، گردنبندها ، گوشگواره ها ، دستبندها ، انگشتر و زیورآلات و حتی طلاهای گران قیمت را می توانید ببینید و خرید کنید . سوق طلا اسم دیگر این بازار است که در میان مردم دبی بیشتر به این نام شهرت یافته است و یکی از جاذبه های توریستی گردشگری به شمار می رود. شهر دبی یک شهر توریستی است که مقصد تفریحی بسیاری از گردشگران از سراسر جهان بهشمار میرود که در این بین، ایرانیان نیز سهم چشمگیری در سفر به دبی دارند. برخ خلیفه در سال 2014 دومین سکوی تماشای خود را در طبقه 148 و در ارتفاع 555 متری از سطح زمین افتتاح کرد. در بخش دیگری از این پارک مهیج آکواریوم و استخری مملو از سفرهماهی وجود دارد و علاقهمندان میتوانند آنها را لمس کرده و یا به آنها غذا بدهند.

پس به دقت بیشتر و یا راهنمای آَشنایی نیاز دارید. اگر خرید و رفتن به مراکز تجاری شلوغ، شما را خسته و بی حوصله میکند یا دوست دارید به مرکز خلوتی بروید که هر آنچه نیاز دارید تامین شود، مرکز خرید جمیرا بهترین گزینه است. پارک بالیوود یا ریورلند؟ این مجموعه از یک هتل مجلل، یک غذاخوری، یک پارک آبی و ۳ پارک موضوعی جداگانه به نامهای موشنلند، پارک بالیوود دبی و لگولند تشکیل شده است. در حالی که پارک بالیوود برای دوستداران ماجراجویی و رقص و سینمای هند، جذابیت زیادی دارد. درباره لگولند که صحبت کردیم؛ اما موشن لند برای علاقهمندان سینمای هالیوود و انیمیشن مناسب است. است. در برجمان میتوانید غذاها و نوشیدنیهای خوشمزهای را بچشید و یا در سینمای پیشرفته 14 صفحهای، فیلم تماشا کنید. هتلهای ۲ ستاره، هتلهای کوچک یا متوسطی هستند که امکانات پذیرش ۲۴ ساعته برای مهمانان، کمک در حمل بار و سرو صبحانه از خدماتی است که برای آنها به صورت پیشفرض تعریف شده است. در این رستوران، علیرغم کیفیت بالای غذا، هزینه متوسطی میپردازید. سوئیت رویال: سوئیت رویال با ۷۸۰ متر مربع، بهترین و مجلل ترین سوئیت برج العرب بشمار می رود که میزبان افراد سرشناسی از چهره های سلطنتی تا ستارگانی همچون جاستین بیبر بوده است و در واقع، یک شب اقامت در این سوئیت هزینه ای بالغ بر ۲۴ هزار دلار تمام می شود. ساعت کار کیدزانیا از ده صبح تا ده شب است و هزینه ورودی آن از 150 درهم شروع می شود. ساختن موزه از سال 2016 شروع شد و در نهایت در سال 2022 به سرانجام رسید.

طبقه آخر موزه آینده به کودکان اختصاص داده شده تا در آن مشغول بازی شوند. این مرکز خرید مدرن که بهعنوان یکی از بزرگترین مراکز خرید جهان شناخته میشود جاذبههای تفریحی و سرگرمکننده فراوانی مانند آکواریوم دبی و باغوحش زیر آب را نیز در خود جای داده است. این مجموعه بزرگترین استخر موج خاورمیانه را داراست و سرسره ها و سرگرمی های متنوع زیاد دیگری نیز دارد که برای سنین مختلف طراحی شدهاند. به هر حال اگر اهل پاساژگردی هستید و از گشتوگذار در میان فروشگاههای مختلف لذت میبرید، سفر به دبی، انتخابی است که همه آنچه نیاز دارید را به شما میدهد. تام، استرالیایی و سرژیو اهل اسپانیا بود. این رستوران، در سال ۲۰۱۳ توسط تام و سرژیو افتتاح شد. سازه و معماری این برج که در جهان شهره است، مدیون طراحی معمار آمریکایی به نام تام رایت می باشد. کافه رستوران تام اند سرژ اجاره ماشین در دبی داستان جالبی دارد. برای خوردن غذایهای مدرن و لذیذ ژاپنی کافی است خودتان را به مرکز شهر، بلوار شیخ محمد بن راشد و رستوران داون تاون توکو برسانید. دبی علاوه بر زیبایی هایی که دارد شما را با تاریخ گذشته تا به دبی مدرن امروزه خود آشنا می کند. بهترین زمان برای بازدید از این برج باشکوه، نزدیک غروب آفتاب و هنگامی است که خورشید چشمانداز زیبایی دارد. این مرکز خرید، یکی از پروژههای برج خلیفه است که با بیش از ۱۱۲هزارمترمربع مساحت و حدود ۱۲۰۰ فروشگاه، به عنوان یکی از بزرگترین مراکز تجاری جهان شناخته شده است. در سفر به دبی، از شهربازی آی ام جی که بزرگترین مرکز تفریحی سرپوشیده دنیاست، غافل نشوید. با رفتن به این مجتمع، در کنار خرید و تفریحات متنوع، میتوانید سری هم به بزرگترین پیست اسکی سرپوشیده خاورمیانه بزنید. حضور این اقامتگاه ها در کنار پارک آبی لاگونا و دسترسی آسان این پارک به مراکز خرید در دبی فرصتی فراهم کرده تا گردشگران مجموعه ی کاملی از امکانات تفریحی و رفاهی مورد نیاز در سفر دبی را کنار هم داشته باشند.

در ادامه به شرح تعدادی از بهترین هتل های دبی در نزدیکی بازار تاریخی مرشد؛ خواهیم پرداخت. در ادامه به شرح اطلاعاتی درباره با پارکهای ذکر شده خواهیم پرداخت. با این وجود، این پارک به صورت جدی و با گذر زمان، توسط مسئولین مربوطه، متناسب با شرایط روز، بازسازی میشود. با گذر از این بخش، عطر ادویههای مختلف به مشامتان میرسد و با دیدن ظرفهای ترشی مختلف در میان مغازهها ذوقزده میشوید. در این مرکز خرید از هنر و تاریخ 90 کشور مختلف استفاده کردهاند و همین موضوع باعث جذابیت آن شده است. اگر بهدنبال خرید برندهای مختلف با قیمت ارزان هستید، در سفر به دبی، سری هم به اوت لت مال بزنید. اگر میخواهید تجربه پارک آبی آتلانتیس دبی را خاصتر کنید، میتوانید بلیط شنا با دلفینها در خود پارک را نیز تهیه کنید که در این صورت بلیط شما گرانتر خواهد شد. پرشین هتل به شما کمک می کند تا با شناخت کامل مرکز خرید دبی مال، با خیال راحت آنچه مد نظر دارید را خرید کنید و دچار سردرگمی نشوید. دهکده ی جهانی به عنوان ابتکاری برای برجسته کردن جنبه های فرهنگی دبی و ترکیبی جهان شمول از این شهر با بیش از ۸۵ درصد از جمعیت مهاجر آغاز شد. بازیهای تیراندازی، اکشن، ورزشی و فانتری تنها بخشی از این سرزمین است که از معروفترین شهربازی های دبی به حساب میآید.

کودکان در این شهربازی می توانند پلیس، آتش نشان و حتی جراح شوند و تجربه لذت بخشی داشته باشند. در موشن گیت بند انگشتی ها، کودکان شما می توانند به عروسک های بند انگشتی نشان دهنده شخصیت های مورد علاقه خود ملحق شوند و در محیطی شبیه به کشتی ساحلی هانگر با آنها به بازی بپردازند. با این حال خوب است با این هتلها آشنا شوید تا بتوانید، بهترین هتل های دبی را بشناسید و از بین آنها متناسبترین گزینه با شرایط خودتان را انتخاب کنید. بیش از ۱۰۰ گونه درخت و یک گونه بسیار نادر از جغد هم در این پارک دیده شده و ثبت شده است. نکته بسیار جالبه توجه در رابطه با پارک آبی آتلانتیس وجود ساحل آبی اختصاصی در آن است. این هتل در سال ۲۰۰۶، با ۹۸ اتاق در ۹ طبقه ساخته شد. این هتل 5 ستاره 546 اتاق دارد و یکی از بهترین اقامتگاههایی است که میتوانید انتخاب کنید. اتاق 780 متری هتل برج العرب که در بالا به آن اشاره شد را می توان یک کاخ سلطنتی دانست. در سفر به دبی با رستورانی به نام La Petite Maison مواجه میشوید که جزو پرطرفدارترین رستورانهای دبی است که همیشه لیست رزرو آن پر میشود. شما میتوانید با رفتن به هتل آتلانتیس، یکی از لوکسترین هتلهای دبی، بدون ترس از غرقشدن به دنیای زیر آب سفر کنید. در این فرودگاه عظیم روزانه بیش از 1000 پرواز به سرتاسر دنیا انجام می شود. این برنامه شما را در عظمت بی نظیر این محل غوطه ور می کند و اجراهای برجسته ی با استعدادترین بازیگران، آکروبات ها، خوانندگان و رقصنده های هندی را می بینید. اگر به دنبال آرامش هستید و میخواهید آن را با رفتن به ساحل و گوش دادن به صدای امواج به دست آورید، ساحل کایت آخرین گزینه است.


[ بازدید : 56412 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ يکشنبه 9 مهر 1402 ] [ 12:09 ] [ تیتر نوشت ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر